Vänner!

Vänner för mig är någon man kan växa med, alla förändras under livets gång så är det bara, och en vän som kan följa med MIG i mina svängar, förändringar mm är en vän som jag alltid kommer hålla kär! Man måste acceptera varandra som man är vad är annars vänskapen till för.
Jag har sagt det förut och kanske är det så att jag har stora krav på mina vänner, måsåvara..... Men det är mitt liv, min tid, min kärlek och mina känslor och dem får man inte om man inte ger lika mycket tillbaka!
Men vad är jag utan vänner? Herregud vad skulle jag va?
Jag hoppas jag har lika många underbara vänner som jag tror mig ha :)
>Jag tror alla NI mina kära har en bit av er i mig, jag tror alla NI någonstans har format mig. Visat mig Kärlek, Lycka, Sorg, Givmildhet, Ömhet, Ja Allt som vänskapen ska dela!
Man finner några guldkorn då och då, och tyvärr tappar man guldkorn längs vägen But Diamonds are forever!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0