Min Dag!

( Detta skrevs men lades aldrig upp av någon anledning Måndagen den 21/3)
Idag Har vart en riktigt tuff dag, Med en natt med alldeles för lite sömn startade skoldagen med Prov, därefter 3 praktiska moment, kateterinstättning, diabetespennor, och ven och kapillärprover! Uhh dessa nålar jag vet inte hur jag ska lösa detta, tur jag är skadeglad, vecka 17 går jag ut på praktik på vårdcentralen och då lär jag ju få ta ett och annat venprov per dag! :)  Iaf, efter den tuffa dagen på skolan åkte jag direkt ner till jobbet och jobba ett par timmar och avslutade med inventering! Kom hem sent, Nempa var vaken och hade längtat efter mig vi gosade under sena kvällen framför film sen gick vi och la oss! Lättade mitt Hjärta under kvällen,  kändes skönt trots att det gjorde ont, mycket som ville ut och ett par tårar senare somnade jag!
That was my day i en snabbspolad version!
POK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0