Min Första Kärlek!

Han Heter Johannes Bergmann, vi bodde i samma lilla by sen dagen jag föddes, Uddebo!
Jag minns det som att  vi umgicks jämt, lekte, red på min häst, vi lekte på ett tak, besökte husvagnar, ryska posten ett "par gånger" :D och allt annat skoj. Vi finns på film och tuusen kort tillsammans. Hans Syster Caroline spådde en dag att vi skulle gifta oss och få 100 Barn! Nu så här i efterhand då jag fått ETT barn kan jag säga tack och lov att spådomen inte föll in, den där biten med 100 barn. Att föda ETT barn räcker fruktansvärt gott och väl för mig!
Han var min stora i kärlek i många herrans år, och säger man inte att gammal kärlek rostar aldrig..... hm haha, eller jag  vet inte hur man säger, men då har jag väl uppfunnit ett nytt ordspråk idag då isf. Iallafall, Han är Speciell Och jag önskar han all Lycka här i livet! <3

Kommentarer
Postat av: Linn

Fin blogg!

Satte just upp en frågestund på bloggen,

kika gärna in och ställ en fråga eller två? :)

Skulle vara super gulligt!

2011-03-05 @ 17:54:05
URL: http://linnhahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0