Om Mig!

För att inte skriva så tangentbordet glöder tror jag att jag stolpar upp ord och korta meningar som betyder något för mig!

* Mina VÄNNER
* Musik Kan jag inte leva utan
* Timon O Pumba
* Nemo Min prins
* Inredning
* Ikea
* Vin
* Foppa tofflor
* Shopping
* Kaffe
* Djur
* Kärlek, Ömtålig, ärlighet, respekt
* Vill vara överallt och göra allt hela tiden
* Se världen
* Volentär arbeta
* Thailand
* Bilar
* SOCIAL
* Filmer
* Friluftsliv
* Bilsport
* Familjen
* Spontan
* Dansa
* Liite Galen ibland kanske
* Ger inte bort hela mig i första taget


Jag tror det där var allt, var det som ploppade upp först så antagligen viktigast!
Hoppas någon fick en bättre uppfattning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0